Täälläpä minä, tunnollinen ja ahkera kirjoittaja.. voi jeesus jos vuoden vaihteeseen mennessä saan edes kuusi kirjoitusta kokoon, olen aikamoinen. Ahkeruuteni vaihtelee tiuhaa tahtia, välillä saatan innostua todenteolla ja välillä en edes muista koko blogia. Välillä muodostan tekstin päässäni vain julkaisua vaille valmiiksi, mutta ikinä en sitä kirjoitetuksi saa. No, se siitä.

Elämäni ei kovin värikästä ole, tällä hetkellä elän ainakin niin tylsää vaihetta että sitä voisi verrata suomen talveen; harmaata ja tympeää. Tai ehkä tylsä elämänvaiheeni johtuuki tuosta ulkona vallitsevasta harmaudesta.. Muutaman päivän pakkanen saikin mieleni virkistymään huomattavasti. Tällä hetkellä kierin niin harmittavissa rahahuolissa että sekin jo pelkästään saa kulmat kurttuun. No onneksi ensi viikolla on tilipäivä ja saan kieriä rahassa. Oloni on niin turhautunut. Aamulla herään, juon kahvia, poltan tupakan, kuuntelen samalla kun vesi tippuu parvekkeen kaiteesta, laitan itseni ihmisen näköiseksi, lähden töihin. Tulen töistä kotiin, olen nälkäinen, syön, poltan tupakan, kuuntelen kun vesi tippuu parvekkeen kaiteesta, menen nukkumaan. Aamulla herään, juon kahvia, poltan tupakan ja kuuntelen samalla kun vesi tippuu parvekkeen kaiteesta, laitan itseni ihmisen näköiseksi ja lähden töihin. Tulen töistä kotiin, olen nälkäinen, syön, poltan tupakan, kuuntelen jo ärsyyntyneenä suomen talveen veden tippumista ja menen nukkumaan. Aamulla herään, juon kahvia, poltan se helkkarin tupakan, kiroan ehkä jo ääneen kurjaa ilmaa, en laita itseäni ihmisen näköiseksi koska minulla on vapaa. Pesen pyykkiä, ehkä näytän lattioille imuria ja sitten häärin jotain pientä ja todennäköisesti turhaa.  Melkein jokaisena vapaapäivänä otan maalausvälineet esiin ja yritän saada inspiraation jostain, ei. tuijotan vain typerää valkoista kangasta ja laitan välineet pois. Joululahjat on kaikki ostamatta, kotona ei näy joulusta merkkiäkään. No, keittiön ikkunalla on kynttelikkö ja parvekkeella itse askartelema valohässäkkä juttu. Siinä ne. Jos minulla sattuu olemaan viikonloppu vapaa, olen joko tyhjätasku tai sitten ei muuten vaan huvita lähteä viihdykkeille. Odotan koska tämä vaihe menee ohi!!!